5.0
gebaseerd op 136 reviews

Vriendelijke ontvangst. Goed geluisterd naar de wensen van de klant. Ruim de tijd nemend en als resultaat een heel mooi kapsel.

Griet - ongeveer een jaar geleden

Altijd vriendelijk en ze nemen de tijd voor je

Petra - ongeveer een jaar geleden

Heel goed geholpen door Kelly. Mijn haren heeft ze mooi geknipt. Mooie kapsalon en vriendelijk personeel. Heel erg bedankt.
Groetjes Anny

Anny - meer dan een jaar geleden

Weer fantastisch geholpen en geknipt

Petra - meer dan een jaar geleden

Goed advies en perfecte kleur gecreëerd! Heel erg tevreden!

Marieke - meer dan een jaar geleden

Samantha heeft fijn meegedacht over de kapsels en adviezen gegeven voor in het dagelijks leven

Femke - meer dan een jaar geleden

Het is altijd heel gezellig bij jullie en er hangt een leuke huiskamersfeer. En belangrijk een kundig team!

Rikie Gijsbers

Mevrouw - meer dan een jaar geleden

Een hele fijne Kapsalon waar ik al een aantal jaren kom en altijd tevreden buiten loop

Diana - meer dan een jaar geleden

Altijd vriendelijk.

Linda - meer dan een jaar geleden

Heel erg tevreden! Vandaag met de kinderen geweest, ging heel goed. Fijne salon.

Laura - meer dan een jaar geleden